Šiandien pradedame naują skyrių Skrivanek istorijoje – atnaujiname savo oficialųjį įmonės pavadinimą ir išbraukiame žodžius „vertimų biuras“. Kodėl? Nes per…
Tinklaraštis ir naujienos
Interneto atsiradimas visiškai pakeitė pasaulinę komunikaciją ir rinkodarą. Staiga atsirado galimybė pasiekti potencialius klientus beveik kiekviename pasaulio kampelyje. Tačiau kaip…
Ar kada susimąstėte, kaip Apple, Nike ar Coca-Cola pavyksta pasiekti tokią didelę auditoriją ir įtaigiai perteikti žinutę klientams bet kuriame…
Paieškos sistemų rezultatai yra puikus rinkos poreikių atspindys. Sužinojus, ko jūsų klientai ieško, galima lengviau nustatyti savo turinio kryptis, suformuoti…
Tarpkultūrinė komunikacija – tai kur kas daugiau nei tik bendravimas tarp žmonių iš skirtingų šalių. Tai taip pat procesas, kurio…
Po pandemijos kompiuteriniai žaidimai tapo dar populiaresnė laisvalaikio praleidimo forma. Ką verta žinoti apie žaidimus, žaidimų industriją ir žaidimų lokalizaciją?…
Dirbtinis intelektas (DI) ir jo sprendimai naudojami vis įvairesnėse profesinėse srityse: kai kurie palengvina darbą finansų analitikams, rinkodaros specialistams, kiti…
Sėkmingi tarptautiniai prekių ženklai, tokie kaip Spotify ir McDonald’s, klesti dėl savo stiprių internacionalizacijos ir lokalizacijos procesų. Internacionalizacija – tai…
Iš 5 milijardų interneto vartotojų, išsibarsčiusių visame pasaulyje, 90 proc. iš jų žiūri vaizdo įrašus kiekvieną savaitę. Todėl nenuostabu, kad vaizdo…
Vertimas telefonu gali būti aktualus įmonėms, kurioms reikia bendrauti su klientais ar tiekėjais užsienio kalbomis. Taip pat asmenims, kuriems prireikia…