Tvarumas – tai ne tik mada ar žalias logotipas socialiniuose tinkluose. Tai tapo svarbia verslo strategijos dalimi, kuriai įmonės visame…
Tinklaraštis ir naujienos
Kūrybinis vertimas (transkreacija) – kodėl jis būtinas tarptautiniam prekės ženklui? Transkreacija – tai ne pažodinis vertimas, o kūrybiškas turinio pritaikymas,…
Kodėl tvarumo ataskaitų vertimas yra daugiau nei tik žodžiai? Tvarumo ataskaitos tapo neatskiriama šiuolaikinių įmonių komunikacijos strategijos dalimi, nes jos…
2025 m. birželio 28 d. įsigalioja Europos Sąjungos direktyva dėl gaminių ir paslaugų prieinamumo reikalavimų, kuri bus taikoma visoms įmonėms,…
Daugeliui atrodo, kad vertimas nėra sudėtingas procesas, tačiau patys vertėjai galėtų teigti kitaip. Kūrybiškos rinkodaros tekstai – reklaminės brošiūros, lankstinukai,…
Šiandien pradedame naują skyrių Skrivanek istorijoje – atnaujiname savo oficialųjį įmonės pavadinimą ir išbraukiame žodžius „vertimų biuras“. Kodėl? Nes per…
Interneto atsiradimas visiškai pakeitė pasaulinę komunikaciją ir rinkodarą. Staiga atsirado galimybė pasiekti potencialius klientus beveik kiekviename pasaulio kampelyje. Tačiau kaip…
Ar kada susimąstėte, kaip Apple, Nike ar Coca-Cola pavyksta pasiekti tokią didelę auditoriją ir įtaigiai perteikti žinutę klientams bet kuriame…
Paieškos sistemų rezultatai yra puikus rinkos poreikių atspindys. Sužinojus, ko jūsų klientai ieško, galima lengviau nustatyti savo turinio kryptis, suformuoti…