Pasaulinės pandemijos padariniai tapo įprastu kasdieniu gyvenimu. Atsiradusi „buvimo namuose ekonomika“ pakeitė vartotojų pirkimo įpročius ir didelę dalį rinkodaros pavertė nereikšmingą. Visi tai žinome, bet kaip turėtume į tai reaguoti?
Vartotojų pokyčiai pradėjo keistis 2020 m. pavasarį, kai pasipylė nuolatinės naujienos apie virusą ir visame pasaulyje pradėjo įsigalioti karantinas. Vienas iš ryškiausių vartotojų pokyčių pavyzdžių – paieškos internete vėlai vakare ir anksti ryte. Anksčiau daugiausia buvo naršoma vidurdienį ir vakare, tačiau dabar susirūpinimas COVID-19 tapo pagrindine tema ir paieškų po vidurnakčio apimtys išaugo maždaug 15 proc. Deja, pardavimų konversijų rodikliai šiomis valandomis yra mažesni, nes žmonės yra pavargę ir patiria nuolatinį nerimą.
Kita pandemijos tendencija – tai gaminių prioritetų pasikeitimas. Dabar internetu dažniau perkama būtiniausių buities ir maisto produktų. Tęsiantis pandemijai, itin padidėjo ir tokių reikmenų paklausa, kaip vaizdo žaidimai ir lauko šildymo prietaisai.
Mes išgyvenome skirtingų tendencijų etapus ir, be abejonės, tai tęsis ir toliau. Verslininkai yra pasimetę ir nežino, kaip šiose tendencijose orientuotis ir kaip išlaikyti savo prekės ženklą reikšmingą. Tokiu laikotarpiu turėtumėte atsižvelgti į savo rinkodaros planą. Išsiaiškinkite, kaip galite naudoti paieškos variklio optimizavimą (SEO) ir kitas rinkodaros priemones, kad paskatintumėte pardavimų augimą. Nesvarbu, ar jūsų produktas tiesiogiai patenkina su pandemija susijusius poreikius, ar ne – visada galite susisiekti su savo esamais ir potencialiais klientais pateikdami jiems įdomią informaciją. Šiuo metu svarbiausia internetinės rinkodaros veikla gali būti tiek klientų, tiek kitų verslo santykių puoselėjimas naudojant apgalvotai pasirinktą internetinį turinį. Proceso metu gali prireikti atlikti SEO analizę ir jį koreguoti.
SEO tapo sudėtingesnis nei anksčiau. Šiandien, norėdami pakilti į paieškos rezultatų viršų, savo svetainėje turite turėti tikrai vertingos informacijos, atgalinių nuorodų iš kitų teisėtų internetinių šaltinių. Gausus tinkamų raktinių žodžių ir frazių naudojimas nebėra toks svarus dėl pažangesnių dirbtinio intelekto paieškos algoritmų.
Turint visa tai omenyje, pateikiame keletą SEO patarimų, kuriuos surinko rinkodaros specialistai, stebintys nepastovų pandemijos internetinį prekybos pasaulį:
- Taip, COVID-19 vis dar yra naujienų viršūnėje, bet tai nesitęs amžinai. Kurkite specializuotą turinį, kurį jūsų klientai vertins ateityje. Nepamirškite to, net jei norite savo turinyje taip pat reguliariai aptarinėti neįprastas pandemijos aplinkybes. Straipsniai su tinkamai parinktomis frazėmis ir raktiniais žodžiais gali padėti pasiekti aukštas paieškos pozicijas ir pritraukti žmones, kurie turi laiko ir noro sužinoti ką nors naujo. Tikėtina, kad išlaikysite ne tik esamų klientų susidomėjimą, bet ir pritrauksite naujų.
- Kurkite turinį reguliariai, nes nauda iš SEO gaunama ilguoju laikotarpiu kuriant vertingą medžiagą ir generuojant stiprias nuorodas iš kitų patikimų internetinių šaltinių. Galbūt galite rasti sąsajų su prekėmis ir paslaugomis, kurias siūlo šiais COVID laikais paieškoje dažnai atsiduriančios bendrovės? Gal galite pasiūlyti unikalių ataskaitų ar straipsnių seriją, kuri išryškintų jūsų prekės ženklą ilgesniu skaitymo laikotarpiu?
- Tiesa tokia, kad dabar daug geriau suprantate, apie ką galvoja jūsų klientai, kokias baimes ir vargus jie patiria dėl COVID-19, nei žinojote „normaliais“ laikais. Taigi naudokite raktines frazes ir idėjas, kurios padės su jais užmegzti žmogišką ryšį. Parodykite savo bendradarbių balsus ir veidus. Pademonstruokite, kad mes visi esame priversti prisitaikyti prie naujos realybės, dėl kurios didžiąją laiko dalį būname išmušti iš pusiausvyros. Taip klientai ims suvokti jūsų bendrovę kaip žmonių organizaciją, su kuria jie gali rasti panašumų ir kuria jie gali pasitikėti.
- Susisiekite tiesiogiai su savo klientais. Susisiekite su tais, kurie per pastaruosius mėnesius ką nors iš jūsų užsisakė, kad sužinotumėte, kodėl jie tai padarė, kodėl būtent dabar ir kaip tai tinka jų dabartiniam gyvenimui. Paklauskite, ką jie išgyvena ir ką dar jūsų įmonė galėtų jiems pasiūlyti. Tai gali ne tik padėti plėtoti bendravimą su galingesniais SEO raktiniais žodžiais, bet ir nukreipti rinkodarą iš produktų į klientus. Ir tai tikrai bus naudinga visiems.
- Padėkite klientams mąstyti apie ateitį. Kad ir kokias prekes ar paslaugas teikiate, savo komunikacija galite brėžti popandeminių laikų viziją, kai jūsų klientams vėl prireiks jūsų prekių ar paslaugų. Gal net rasite kūrybiškų būdų padėti jiems planuoti ateitį, kurią daugeliui šiuo metu sunku net įsivaizduoti. Pasvarstykite, kaip galite integruoti SEO raktažodžius, kurie jūsų klientams suteiktų vilties ir energijos naujoms idėjoms, kuriose atsirastų vietos ir jūsų prekės ženklui.
Reikia su SEO sritimi susijusio vertimo? Integruosime raktažodžius į tinklalapio, e. parduotuvės, mobiliųjų programėlių, programinės įrangos ar straipsnių turinį! Susisiekite su mumis.