Jūsų pranešimas paveikslėliuose

ipad-820272_1920

Mes visi suprantame, kad vidutinio statistinio XXI amžiaus žmogaus, naudojančio šio amžiaus technologijas, dėmesio koncentravimo laikas stipriai sumažėjo. Savo noru ar dėl nusistovėjusios kultūros mes įvaldėme gausų ir dažnai chaotišką turinį, apimantį fragmentišką vaizdinę medžiagą, kurią mūsų vizualiai orientuotos smegenys suvokia gana greitai.

Mes dešimtmečius lavinome savo medijų naudojimo įgūdžius ir dabar šioje srityje esame puikūs. Remiantis įtikinančia „Springer“ tyrimo statistika, žmonės, kurie vadovaujasi vairavimo instrukcijomis, pateiktomis tekstu ir vaizdu, pasirodo 323 % geriau nei tie, kurie gauna tik tekstinę medžiagą.* Akivaizdu, kad nežodiniai vaizdai racionalizuoja tam tikras mąstymo rūšis.

Kaip pasinaudoti šia sudėtinga sistema dabar, kai vizualinių vaizdo pasirinkimų yra be galo daug ir  jais yra lengva pasidalinti? Nuo ko pradėti? Remiantis „Animoto“*, keturis kartus daugiau vartotojų norėtų pažiūrėti vaizdo įrašą apie produktą nei skaityti apie jį – jūs tikriausiai nenorėtumėte nepaisyti šios informacijos.

Rinkodaros tikslas yra greitai užkariauti potencialaus kliento dėmesį ir širdį, tad akivaizdu, kad jūs privalote atsargiai apsvarstyti tiek pritraukiančius, tiek atstumiančius klientą elementus. Jūs pasielgtumėte gerai ištirdamas viską nuo spalvų reikšmių įvairiose kultūrose iki populiariausių socialinės žiniasklaidos priemonių tikslinėse šalyse**; ar jūsų publikai  labiau už subtitrus patinka dubliavimas ir kokio tipo vaizdo medžiaga gali labiausiai paveikti žmones?

Bendradarbiavimas su teksto perkūrimo ir žiniasklaidos ekspertais gali taip patobulinti jūsų kūrybines idėjas, kaip jūs niekada nebūtumėte net pagalvoję. Pavyzdžiui, tiesioginis vaizdo įrašas tampa vis populiaresnis už tradicinį vaizdo įrašą – ar jūs siunčiate pranešimus tokiu būdu tikslinei auditorijai? „Magnifyre“* tyrimas atskleidė, kad  beveik 30 % daugiau žmonių pažiūrėjo sferinius vaizdo įrašus, nei tokio paties turinio įrašus įprasta forma. Apsvarstykite, kaip savo versle galėtumėte pritaikyti šią priemonę. Ar jūs išbandėte vaizdo  turinio (tokio kaip grafikai, memai  bei nuotraukos) įterpimą į jūsų tekstą kas 75-100 žodžių ar kažką panašaus? Remiantis „BuzzSumo“* daugiau nei vieno milijono straipsnių analizės duomenimis, būtent tokiais straipsniais dažniausiai dalinamasi žiniasklaidoje.

Prieš kelis dešimtmečius jūsų rinkodaros medžiagos vertimui užteko išmanyti kalbą gimtakalbio mokėjimo lygmeniu. Tačiau šiandien komunikacijos gylis ir rinkodaros galimybių spektras yra išplėstas tokiomis žiniomis, kaip šis Hubspot pastebėjimas, paremtas „Norman Nielsen Group“ tyrimu: „Akių sekimo tyrimai rodo, kad skaitytojai internete didelį dėmesį skiria informaciją perteikiantiems vaizdams. Iš tiesų, kai vaizdai yra svarbūs, skaitytojai daugiau laiko praleidžia žiūrėdami į juos, nei skaitydami puslapyje pateiktą tekstą.“

„Skrivanek“, kaip pasaulinis kalbų paslaugų industrijos lyderis, išlaikė visus tarptautinės komunikacijos aspektus kiekviename lygmenyje. Jūsų projektams, tiek naujiems, tiek tiems, kuriuos norite atnaujinti, mes parinksime ekspertus, galinčius optimizuoti jūsų rinkodaros medžiagos vizualinį turinį kiekvienai rinkai, kurią norite pasiekti.

*Hubspot, „42 Stats You Should Know About Visual Content Marketing in 2017“

**Daugiau informacijos galima rasti: Lee Densmer  „Four Tips for Choosing and Optimizing Visuals in Your Global Content“, „Moravia“, 2017 11 03.