Mokymosi nuotoliniu būdu privalumai
Neeilinės pastarųjų metų aplinkybės, susijusios su Covid-19 pandemija, neabejotinai ne vieną įmonę paskatino keisti įprastą darbo tvarką ir ieškoti naujų sprendimų, organizuoti darbą su klientais nuotoliniu būdu ar dirbti vadinamuoju hibridiniu būdu. Šios aplinkybės paveikė tiek suaugusiųjų užsienio kalbų mokymą, tiek „Skrivanek“ kalbų mokyklą.
Reikia pastebėti, kad „Skrivanek“ kalbų mokykla buvo paruošusi pirmuosius įrankius ir sukaupusi nuotolinio kalbų mokymo patirties dar prieš pandemiją – tam buvo naudojami tuo metu populiariausi nuotolinio mokymo įrankiai, pavyzdžiui, „Zoom“. Jau tuo metu mūsų komandos tikslas buvo vystyti nuotolinio mokymo produktus, kurie ateityje padėtų sutaupyti mūsų klientų išlaidas ir išsaugoti aukštą paslaugų kokybę.
Mažesnės išlaidos
Esminis nuotolinių kursų privalumas yra mažesnės išlaidos planuojant personalo užsienio kalbų mokymo bei tobulinimo biudžetą. „Skrivanek“ kalbų kursų kainoraštyje išskiriami gyvų mokymų įstaigoje ar įmonėje bei nuotolinių mokymų kainų pasiūlymai. Kalbos kursai internetu kainuoja pigiau, nes atkrenta mokymo personalo transporto išlaidos ir sutaupoma laiko, kurį dėstytojas praleistų vykdamas pas klientą. Nuotoliniai mokymai yra finansine prasme palankesni įmonėms, esančioms atokesniuose sostinės rajonuose ar kituose miestuose.
Profesionalūs dėstytojai ir daug papildomų interaktyvių sprendimų padeda užtikrinti, kad anglų kalbos kursai, vokiečių kalbos kursai, rusų kalbos kursai ir kiti jūsų pasirinkti kalbos kursai bus efektyvūs mokantis ir nuotoliniu būdu.
Siekdami įgyti klientų pasitikėjimą nuotolinių užsienio kalbos kursų efektyvumu, didelį dėmesį skiriame dėstytojų skaitmeninių įgūdžių dirbant su įvairiais interneto įrankiais tobulinimui, įrangai ir mokomosios medžiagos bei metodų pritaikymui nuotolinio mokymo reikmėms. Mūsų dėstytojai geba organizuoti mokymus „virtualiojoje klasėje“, kuri iš esmės nesiskiria nuo gyvų pamokų. Mes siūlome paskaitų tipo užsiėmimus su teorine medžiaga, pavyzdžiui, gramatikos taisyklių paaiškinimais ir pratimais, taip pat atliekame klausymosi ar vaizdo užduotis panašiai, kaip tai vyksta gyvų užsiėmimų metu. Planuojame ir sėkmingai vedame nuotolines pamokas su daugybe komunikacinių užduočių, skirtų darbui porose ir grupėse, padedančių lavinti praktinius kalbėjimo įgūdžius. Tiek dėstytojai, tiek besimokantieji labai gerai vertina „Zoom“ platformos break-out rooms (pokalbių kambariai) funkciją, leidžiančią didesnį dalyvių skaičių padalinti poromis ar nedidelėmis grupėmis, todėl nuotolinių užsiėmimų metu niekas nėra vien tik pasyvus klausytojas! Naudojant break-out rooms įrankį lengva kiekvieną dalyvį įtraukti į gyvą pokalbį. Negana to, nuotolinio užsiėmimo metu dalyvių neblaško šalia vykstantys pokalbiai, kaip nutinka gyvų paskaitų metu. Dėstytojas taip pat gali atsakyti į individualius klausimus ar pataisyti netikslumus netrukdydamas kitiems dalyviams. Funkcija break-out rooms suteikia mokymosi procesui dinamiškumo ir interaktyvumo.
Be įprastinių interneto platformų „Zoom“ ir „MS Teams“ naudojame ir kitus mokymosi procesą paįvairinančius įrankius, pavyzdžiui, „Mentimeter“ – interaktyvią prezentacijų platformą, padedančią kurti įdomius daugiafunkcius pristatymus.
Platesnis mokymosi medžiagos ir turinio prieinamumas
„Skrivanek“ kalbų mokykla ypač ilgai dirbo prie mokymo medžiagos pritaikymo darbui skaitmeninėje aplinkoje. Tai reiškia, kad besimokantieji, panašiai kaip ir gyvų užsiėmimų metu, visada turi mokomąją medžiagą, kurią pagal technines galimybes galima atsispausdinti ar išsisaugoti savo įrenginyje. Nuotolinių kursų privalumas tas, kad mokomoji medžiaga visada prieinama ir paskaitas praleidusiems dalyviams, nes yra individualiai siunčiama el. paštu, taigi, bet kuris grupės narys gali sekti medžiagą, net jei nebuvo paskaitoje.
Šiuo metu aktuali tendencija yra nuotolinio užsiėmimo įrašymas – tai galimybė, kuri neegzistavo vedant tiesioginius užsiėmimus. Anksčiau paskaitas praleidę grupės nariai dalomąją medžiagą bandė įsisavinti savo jėgomis arba užduočių dėl laiko trūkumo neatlikdavo visai. Tuo tarpu nuotolinių užsiėmimų įrašai yra puiki galimybė sekti mokymų turinį sau patogiu laiku ir patogioje vietoje. Kursų dalyvis, dėl įvairių priežasčių praleidęs užsiėmimą, gali matyti ir girdėti jo įrašą, kuriame paaiškinama ir praktiškai pritaikoma atsiųsta mokomoji medžiaga.
Atstumas nebėra kliūtis mokytis kalbų
Nuotoliniai užsiėmimai išsprendžia atstumo problemą toms organizacijoms, kurių filialai įsikūrę kituose miestuose ar kitose šalyse. Anksčiau filialų darbuotojai dažnai nedalyvaudavo įmonių organizuojamuose užsienio kalbų kursuose dėl mažo skaičiaus, nepatogios buvimo vietos bei didelių išlaidų. Dabartiniai mokymosi internetu sprendimai suteikia galimybę įtraukti filialų darbuotojus iš regionų ir kitų šalių nepadidinant mokymo kaštų. Filialų darbuotojai turi didesnes galimybes ne tik mokytis užsienio kalbų, bet ir sustiprinti ryšį su kolegomis, nes užsienio kalbų mokymasis yra komunikacinis procesas.
Mokantis nuotoliniu būdu, patogu lanksčiai planuotis laiką ir darbo grafiką, nes nelieka aspekto, susijusio su kelione ir paieškomis, kur palikti savo automobilį. Dar vienas esminis nuotolinių kursų privalumas yra lankomumo pagerėjimas, kurį patvirtina „Skrivanek“ kalbų mokyklos stebėjimai. Kursų dalyviai nuotoliniuose užsiėmimuose dalyvauja daug reguliariau, nes lankstų mokymų grafiką lengviau suderinti su darbu ir privačiu gyvenimu.
Nuotoliniai mokymai suteikia nepriklausomybę nuo geografinės padėties taip pat ir renkantis „Skrivanek“ kalbų mokyklos dėstytojus – šiuo metu galime dirbti su profesionalais iš bet kurios pasaulio vietos ir pasiūlyti klientams dėstytojų, kuriems atitinkama kalba yra gimtoji.
Sugriauti stereotipai
„Skrivanek“ kalbų mokyklos profesionalumas ir gebėjimas prisitaikyti prie besikeičiančių sąlygų pakeitė daugelio skeptikų požiūrį į mokymąsi nuotoliniu būdu. Covid-19 krizės pradžioje mes neretai susidurdavome su kategorišku požiūriu, kad nuotoliniai kursai nėra rimti, nes nėra žmogiškojo kontakto ir tokiu būdu nieko neįmanoma išmokti. Mažesnės išlaidos, sumanus internetinių platformų naudojimas, mokymų turinio planavimas ir aktyvus dalyvių įsitraukimas – tai raktas į „Skrivanek“ kalbų mokyklos sėkmę, laužant stereotipus apie nuotolinį mokymąsi. Be to, nuotolinis kalbų mokymasis turi ryšį su realiu gyvenimu – „Skrivanek“ užsienio kalbų dėstytojai nuotolinių užsiėmimų metu kartu su besimokančiaisiais analizuoja kalbos vartojimą ir imituoja situacijas, su kuriomis darbe susiduria beveik kiekvienas, virtuali komunikacija su kolegomis, vadovybe, partneriais, nuotoliniai susirinkimai, konferencijos, pristatymai, darbiniai pokalbiai ir panašiai.
„Skrivanek“ kalbų mokykla padės patobulinti bendravimą užsienio kalba pasinaudojant nuotolinio mokymosi privalumais ir sumažinant išlaidas.