Verslo plėtra į užsienį: ką apsvarstyti?

Verslo plėtra į užsienį – sudėtingas ir daug darbo reikalaujantis procesas. Tam, kad jis būtų sėkmingas, svarbu apgalvoti daugybę aspektų, pradedant konkrečios šalies kultūra, bendravimo ypatumais, baigiant įstatymais ir t. t. Tik atsižvelgus į visa tai pasiekiamas geriausias rezultatas. Taigi, kaip nieko nepamiršti ir tinkamai pasiruošti?

 

Kliento poreikiams pritaikyta svetainė

 

Nepriklausomai nuo to, ar užsienyje planuojama įsteigti fizinį įmonės padalinį, ar išplėsti internetinę prekybą, visų pirma reikėtų gerai pažinti klientą. Atsižvelgiant į tai parenkamos tinkamos rinkodaros priemonės, pritaikoma svetainė. Šis procesas reikalauja specifinių žinių ir įgūdžių, todėl norint, kad jis būtų lengvesnis, patartina kreiptis į specialistus. „Skrivanek“ vertimų biuras Vilniuje – vieta, kur galite rasti patyrusių, skirtingas verslo sritis išmanančių vertimo ekspertų. Čia teikiamos ne tik el. svetainių, bet ir programinės įrangos lokalizacijos paslaugos, leidžiančios pasiekti užsienio klientus bei partnerius.

 

Kultūros ir bendravimo ypatumų pažinimas

 

Vietinės kultūros ir papročių pažinimas turi didelės įtakos verslo sėkmei. Jei tam tikra veikla yra sėkminga vienoje šalyje dar nereiškia, kad populiarumo ji sulauks ir kitur. Norint išvengti nesėkmės, verta gerai išanalizuoti ten gyvenančių žmonių poreikius, papročius ir pan. Dažnai praverčia ir galimų konkurentų analizė.

 

Skirtumų pažinimas reikalingas ir kuriant reklamos strategiją. Tam, kad ji būtų efektyvi, patariama teisingai išversti tekstą, kurį planuojate naudoti. Šiuo atveju taip pat labai praverčia vertimų biuras Vilniuje. Čia dirbantys specialistai turi ne tik puikias konkrečios kalbos žinias, bet ir išmano toje šalyje gyvenančių žmonių bendravimo subtilybes.

 

Galiojančių įstatymų išmanymas

 

Prieš veržiantis į platesnes rinkas labai svarbu susipažinti su ten galiojančiais įstatymais ir suvokti, kokią įtaką jie gali turėti jūsų verslui. Pagrindiniai svarstytini aspektai:

 

  • rinkodaros nuostatai,
  • mokesčių ir muitų sistema,
  • atitikties reikalavimai,
  • importo ir eksporto apribojimai.

 

Atsižvelgiant į tai, tarptautinio verslo kaina dažniausiai būna didesnė nei vietinio.

 

Papildomas išlaidas gali lemti įvairios licencijos, vizos, didesni PVM mokesčiai, vietos teisininkų ar buhalterių samdymas. Sklandžiam ir sėkmingam įsitvirtinimui svarbūs ir toje šalyje nustatyti teisiniai įsipareigojimai, kurių tokiu atveju reikės laikytis.

 

Svarstote galimybę plėstis į užsienio rinkas? Vertimų biuras Vilniuje „Skrivanek“ siūlo platų paslaugų spektrą – nuo svetainių lokalizacijos iki pagalbos ruošiant teisinius dokumentus. Pasinaudodami specialistų pagalba galite kur kas paprasčiau prisitaikyti prie vietinio kliento ar partnerio poreikių ir įsitvirtinti užsienio rinkoje. Kreipkitės dėl kompleksinių paslaugų jau dabar ir įgyvendinkite savo tikslus kartu su mumis.