Vertimai socialiniuose tinkluose – ką verta žinoti?

Vertimo paslaugos – sėkmingai komunikacijai soc. tinkluose - Skrivanek

Anglų kalba socialiniuose tinkluose yra dominuojanti. Todėl gamintojai, pardavėjai ir paslaugų teikėjai, kurie nori pasiekti platesnę auditoriją, turėtų į tai atsižvelgti. Pritaikius savo socialinių tinklų turinį pasaulinei rinkai, didinamas prekių ženklo žinomumas, o tai ilgainiui leidžia generuoti didesnes pajamas. Kuo ir kodėl tokiais atvejais naudingos vertimo paslaugos?

Socialiniai tinklai – tai, ką verta išnaudoti

Pastaraisiais metais socialinių tinklų vaidmuo visuomenės gyvenime labai išaugo. Jais naudojasi daugybė žmonių visame pasaulyje. Dabar tai ne tik saviraiškos priemonė, bet ir pardavimų platforma. Teigiama, kad ši terpė ypač tinka tiems, kurie siūlo ne pirmo būtinumo prekes ir paslaugas, o tas, kurios žmonėms teikia malonumą, leidžia atsipalaiduoti. Jei esate vieni iš tokių ir vis dar neišnaudojate socialinių tinklų, verta imtis pokyčių. Tai gali suteikti džiuginančių rezultatų.

Planuokite

Sukurti įtraukiantį socialiniams tinklams skirtą įrašą dažniausiai būna pakankamai sudėtinga. Jų vertimas į užsienio kalbą užtrunka, be to, reikalauja tinkamų įgūdžių. Jei pasitelkiamos skirtingos platformos, pavyzdžiui, „Instagram“, „Facebook“, kiekvienai iš jų naudojamas savitas turinys. Todėl norint užtikrinti sklandžią, vientisą ir individualų įvaizdį atspindinčią komunikaciją socialiniuose tinkluose labai praverčia vertimo paslaugos. Patyrę specialistai išmano, kaip tekstą pritaikyti tarptautinei rinkai, kad jis būtų patrauklus ir paveikus.

Kuriant socialiniams tinklams skirtus įrašus, rekomenduojama atsižvelgti į:

  • Kultūrinius skirtumus, kurie vyrauja tam tikrose šalyse.
  • Žargonus, galinčius sukelti lingvistinių problemų.
  • Įrašo apimties apribojimus (viena kalba tas pats tekstas gali būti trumpesnis, kita – ilgesnis).

Visus šiuos aspektus reikėtų apgalvoti dar prieš pradedant kurti turinį. Tai gali padėti sutaupyti nemažai laiko ir kitų išteklių.

Grotažymių ir žargono vartojimas

Grotažymės (angl. hashtags) gali padėti patraukti potencialaus kliento dėmesį, tačiau svarbu jas naudoti tinkamai. Patariama pasirinkti tik tas, kurios geriausiai atspindi jūsų prekes ar paslaugas ir kuriamą įvaizdį. Didelis netikslingų grotažymių kiekis tik klaidina vartotoją ir neatneša norimos naudos. Todėl persistengti tikrai neverta. Esant poreikiui, galima sukurti ir savo grotažymę, kuri taptų savotišku jūsų parašu.

Socialiniuose tinkluose pakankamai dažnai vartojamas žargonas. Tam, kad kuriamas turinys būtų suprantamas ir patrauklus, patariama atidžiai apgalvoti, kuriuos žodžius reikėtų išversti ir kaip tai padaryti, o kuriuos ne.

Norite savo socialinių tinklų turinį pritaikyti tarptautinei auditorijai, todėl domina vertimo paslaugos? Kreipkitės į „Skrivanek“ specialistus – jie pasiruošę patarti ir padėti.