Mūsų dėstytojai

Skrivanek kalbų mokyklos komanda dirba tam, kad padėtų Jums užtikrintai komunikuoti užsienio kalbomis siekiant užsibrėžtų tikslų. Mes suprantame, kad mokytis kalbų vaikystėje yra lengva ir smagu, bet įveikti kalbinius iššūkius būnant suaugusiu gali būti kebli užduotis.  Būtent tokia ir yra mūsų kalbų mokyklos misija – padėti įvairių sričių specialistams prisijaukinti užsienio kalbą, išmokti efektyviai komunikuoti verslo, asmeninėje aplinkoje bei įgyti daugiau pasitikėjimo savimi. Kalbinius projektus mums padeda įgyvendinti profesionali ir stipri dėstytojų komanda, kurią sudaro anglų, rusų, vokiečių, prancūzų, ispanų ir kitų kalbų patyrę lingvistai. Kviečiame susipažinti su keliais mūsų lektoriais.

Karolina – anglų kalbos dėstytoja

Kiek metų dėstote?

Anglų kalba pradėjau domėtis nuo pat mažų dienų, tad nenuostabu, jog anglų kalbos mokymas tapo ir mano profesija. Tiesa, po studijų keletą metų dirbau tarptautinėse įmonėse, bet širdis vis liepė grįžti. Taigi, aktyviai dėstau jau daugiau kaip 6 metus. Prieš tai įgytos žinios labai praverčia dėstant verslo anglų kalbą.

Kaip pavyksta palaikyti kursų dalyvių motyvaciją mokytis kalbų?

Manau, studentų motyvacija labai priklauso nuo dėstytojų. Jei dėstytoja(s) yra motyvuota(s), moka perteikti savo meilę kalbai, dirba savo darbą su užsidegimu, kursų dalyviai tai pamatę patys užsidega noru toliau mokytis bei gilinti žinias. Labai stengiuosi, kad visi mano kursų dalyviai prisimintų anglų kalbos pamokas su šypsena. Kol kas tai pavyksta, nes vis daugiau studentų grįžta ir nori toliau tobulinti savo žinias.

Kokios yra Jūsų stipriausios pusės/ sritys, susijusios su verslo kalbos dėstymu?

Galėčiau išskirti keletą dalykų. Pirmiausia, verslo kalbos dėstymas priklauso nuo turimų žinių. Nepakanka tik išmanyti vieną ar kitą kalbą – verslo kalba yra kalbos bei verslo procesų junginys. Įgyta darbo patirtis tarptautinėse įmonėse leido pažvelgti į verslo procesų bei įmonių „virtuvę”. Praverčia ir mano įgytos žinios studijuojant (esu baigusi išlyginamąsias Verslo vadybos ir administravimo studijas bei įgijusi Dalykinės (teisės) kalbos magistro laipsnį). Taip pat sėmiausi žinių pasaulinio lygio Projektų vadybos mokymuose. Domiuosi naujienomis ir labai mėgstu skaityti knygas. Šiuo metu taip pat dėstau specialybės verslo anglų kalbą viename Lietuvos universitete. Visa tai leidžia pamokų metu įsigilinti tiek į kalbą, terminus, sąvokas, tiek ir į vyraujančias tendencijas, bei turėti sėkmingas diskusijas su kursų dalyviais.

Ką darote, kai matote, kad kursų dalyviui sekasi labai prastai?

Tokiu atveju visada stengiuosi kurso dalyvį pagirti bei apžvelgti jo padarytą progresą. Kartais nepastebime mažų pergalių, nes susitelkiame tik į vieną tikslą. Kalbos mokymasis yra viena ilga kelionė, tad reikėtų mėgautis pačiu procesu. Beje, ženklus progresas jaučiamas tik su žemesnio lygio kurso dalyviais. Kuo labiau kalbą moki, tuo sunkiau sekasi pastebėti išmoktus dalykus.

Kas dėstant kalbą Jus įkvepia labiausiai?

Mane labiausiai įkvepia mano studentai – kursų dalyviai, jų šypsenos bei gera nuotaika. Kalbų dėstymas yra be galo dėkinga profesija – aš dirbu su įvairiais žmonėmis iš įvairių įmonių bei įvairių miestų. Šis darbas man suteikia žinių apie sritis, kuriose galbūt niekada nedirbčiau, padeda susipažinti su žmonėmis, kurių galbūt niekada nepažinčiau, ir svarbiausia – leidžia surasti puikių draugų.

Violeta – vokiečių kalbos dėstytoja

Kiek metų dėstote?

Pedagoginio darbo patirtis – 27 metai.

Ar esate mokęsi/ tobulinę žinias/ gyvenę užsienyje? Jei taip, kokia tai buvo patirtis?

Taip, esu tobulinusi vokiečių kalbos žinias įvairiuose seminaruose Vokietijoje, Austrijoje. Taip pat metus esu gyvenusi Hanoveryje. Tai buvo neįkainojama patirtis, kai galėjau išmoktas studijų metais žinias pritaikyti praktiškai – kaip aš sakau „pačiupinėti” kalbą gyvai, pajausti ją, susipažinti su šnekamosios kalbos subtilybėmis, vokiečių kultūros ypatumais, susirasti draugų, su kuriais nenutrūkę ryšiai iki dabar…

Kaip pavyksta palaikyti kursų dalyvių motyvaciją mokytis kalbų?

Svarbiausia motyvacija besimokančiajam – parodyti jam, kaip jis tobulėja, pagirti jį už menkiausią pasiekimą, tai ir skatina jį mokytis toliau, tobulėti, siekti pačių geriausių rezultatų. Taip pat pozityvumas, teigiamos emocijos, atsidavimas padeda kelti besimokančiųjų norą mokytis/motyvaciją.

Kokios yra Jūsų stipriausios pusės/ sritys, susijusios su verslo kalbos dėstymu?

Komunikabilumas, individualus priėjimas prie kiekvieno kurso dalyvio, pozityvumas, žinių perteikimas per realias gyvenimo situacijas.

Ką darote, kai matote, kad kursų dalyviui sekasi labai prastai?

Taip nebūna 😊, o jei rimtai – nenuleidžiu rankų, kadangi tikiu kiekvienu studentu. Dirbame, daug dirbame.

Kas dėstant kalbą Jus įkvepia labiausiai?

Kurso dalyvių pasiekti rezultatai! Jų noras tobulėti, stropumas, spindinčios akys, norėjimas žinoti daugiau, domėjimasis, geros emocijos.

KLIENTAI APIE MUS

Nerandate tinkamų kursų?

Mes pasiūlysime sprendimą, atitinkantį konkrečius Jūsų poreikius.

SUSISIEKITE!